יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

הספר על יציבה מתקדם

שנת 2014 כבר מתקרבת -אבל הספר שאני כותב על יציבה עדיין לא מוכן. זה כמובן וקח הרבה יותר זמן ממה שצפיתי.

אבל יש הרבה תגובות טובות מאנשים שאני נותן להם לקרוא וזה מואד עוזר לי להתמקד ושלפר אותו כל הזמן.

הנה מה שכתבה לי מורה ליוגה שקראה אותו
הי נדב
בימי ה"סופה" התפניתי סופסוף לקרוא במרוכז, פעמיים ברצף את הספר ששלחת לי.
 ראשית התרשמתי ממש והיתה לי חוויה ממשית המלווה אותי עדיין והיא כוללת את העובדה שהשעור שלי בכיתות המצומצמות שאני מלמדת "השתנה" והוא מהווה כמעט ברובו שעור בעמידה וירידה לישיבת קריסה והתגובה מהתלמידות שלי היא משמעותית!!!   נוצרה השראה מופלאה, תודה!!!

אז כמובן שהיו לה גם הרבה הערות ורעיונות לשיפורים - שזה גם כן מצויין.
בקיצור -התאזרו בסבלנות.
זה מה שכתבתי לה בחזרה:
המון תודה על הזמ שהשקעת ועל הפרגון!
בנתיים משבוע לשבוע אני עושה שינויים רבים ומרגיש שזה הולך ונהיה מדוייק יותר וברור יותר. אבל זה גם מראה שבאמת עוד יש הרבה מקום לשיפורים....

שתהיה לנו שנת 2014 טובה ומוצלחת


וקצת פרסומות:
פרגולות עץ באתר אריאל אביקם



אין תגובות: