יום רביעי, 11 בנובמבר 2009

מדיטציה בתנועה - חיבור גוף לנפש

השבוע אני פותח קבוצה חדשה בה נקדיש חלק מהשיעור למדיטציה בתנועה.
איך ומדוע נוצר החיבור בין שיעורי תנועה לבין המדיטציות הדינאמיות של אושו?
אז הסיפור הוא כזה: לפני שנים רבות , הייתי מתרגל את המדיטציות הדינאמיות של אושו. הם שימשו אותי בעיקר בכדי לשחרר רגשות ומתחים, וגם להירגע על הבוקר. נכון הן גם גורמות להניע את הגוף ומאפשרות קצת לרקוד ולהתחיל את היום בצורה רעננה -אך מעולם לא הרגשתי שיש בהן משהו נכון מהחינה תנועתית.

לאחרונה, כאשר תרגלתי תרגילי תנועה בבקרים, שמתי לב שאני ממציא תרגילים אשר מאוד דומים לקטעים מהמדיטציות הללו. ואז הבנתי שבעזרת טוויסט קטן: שימת דגש על אופן הביצוע של המדיטציה מבחינה תנועתית - ניתן ליצור מהמדיטציות בתנועה עבודה טרנסופרמיבית בתנועה -עבודה אשר תחזק את הגוף אך גם ובעיקר תסייע להפנים עקרונות של יציבה נכונה, של מנח עמוד השדרה ושל עבודה עם הברכיים והאגן- -עבודה לשחרור ופיתוח תנועתיות באיזורים אלו ובכל מפרקי הגוף.

אז אני מזמין אתכם לפגשי תנועה ומדיטציה בתנועה בקרית טבעון. השיעורים פתוחים לכל גיל ולכל אחד. ניתן לבוא מכל איזור הצפון וגם מהמרכז.


לפרטים נוספים והרשמה התקשרו אלי 0527324540




מתנות
ליסינג תפעולי

אין תגובות: