יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

שיעורי תנועה בטבעון ובתל אביב

נפתחות קבוצות חדשות בהנחייתי!!!

10 מפגשים לשיפור היכולת הגופנית ואיכות החיים


אני מזמין אותכם להשתתף בקבוצה לשיפור יכולת התנועה, חיזוק הגוף ושיפור היציבה. וגם הרבה הנאה וחיבור לעצמכם ולאחרים בקבוצה!
מדובר בעשרה מפגשים בני שעה וחצי כל אחד, בהם אלמד כיצד להשתמש בגוף בצורה יעילה יותר, כיצד לבצע פעולות יומיומיות בצורה קלה ונעימה יותר, וכיצד ניתן לעמוד, לשבת, ללכת ולרוץ מבלי לשחוק את הגוף ומבלי להרגיש כבדות, כאב או עייפות.
מכיוון שהקבוצה היא במסגרת מחקר הבוחן את ההשפעה של גישת התנועה שפיתחתי, על היכולת של אנשים וכיצד זה משפר את חווית הגוף ואת התפקוד היומיומי בביצוע פעולות "רגילות" - המחיר הינו מסובסד.
המחיר לעשרה שיעורים הינו 200 ₪ בלבד (במקום 500 ₪)

לאתר החדש שלי: http://www.posture.co.il/
שאלות ששואלים אותי הרבה:



האם ניתן לשפר את יכולת התנועה בכל גיל?
כמובן שניתן לשפר את יכולת התנועה. קל להבין כיצד להשתמש נכון יותר בגוף, וכתוצאה מכך היכולת משתפרת ואפשר לבצע כל פעולה בצורה המתאימה לביצוע: בעוצמה או ברכות. במהירות או לאט. ברצינות או בקלילות....


כיצד הקורס יכול לעזור לי?
הקורס יכול לשפר את היכולת הפיסית, ואת התחושה היומיומית. כאשר לומדים להתייחס לגוף בצורה נכונה ולהפעיל אותו בצורה מורכבת יותר - הופכים החיים למלאים יותר.


במה שונה הקורס הזה משיעורי יוגה או פילאטיס?
הגישה שלי, שונה בעיקר בכך שהתנועות שמבצעים בשיעור דומים יותר לחיים עצמם, ואין תנוחות מתוחכמות או סטאטיות. הכל נובע מחיי היום יום וחוזר אל חיי היום יום במטרה לשפר את היכולת מחוץ לשיעור.


המלצה נוספת: קרית טבעון -בדיקת בתים הנדסית

רחוב נרקיסים 29 קרית טבעון  מיקוד 36060

אין תגובות: