יום שבת, 27 ביוני 2009

הבלוג של נדב

שלום לכולם!
מכיוון שיש לי כבר שני בלוגים באינטרנט - אני לא אפתח סתם עוד בלוג משתי סיבות:
1. זה סתם יגרום להצפה של הרשת במידע עודף ומיותר.
2. אני לא רוצה לעצבן את גוגל ולפתוח מספר בלוגים על אותו חשבון.

אז אני כותב כאן:

קורס סביבות הוראה מתקדמות הוא קורס מצוין, מושקע ביותר. הקורב עסק במיוחד בנושאים של הוראה מרחוק וסביבות מחשב ואני נהניתי מאוד. הקורס העשיר את הידע שלי במחשבים ואני מאמין שיעזור לי בתור מורה בעתיד .

הקורס האסינכרוני בהיילרן לא היה קל אבל היה מעניין ומתגמל, העבודה המשותפת עם חברי הקבוצה עשתה טוב לכולנו. המטלות היו גמישיות בלוח הזמנים, וכל תלמיד החליט מתי לשבת מול המחשב ומתי להגיש את העבודה שלו, אפילו אם המטלה הייתה משותפת.

השיעורים הסינכרוניים באינטרוייז ,היו מוצלחים אהבתי את זה שכולם מכל המכללות נפגשים יחד באותו זמן. הסינכרוני פחות נוח לכאורה מהאסינכרוני כי אין בו את הגמישות בלוח הזמנים, אבל הוא חשוב לא פחות כי בסינכרוני המרצים הסבירו את המטלות ואת מה שצריך לעשות. ולמרות שחייבים להקשיב -עדיין אפשר לעשות מה שרוצים בזמן ההרצאה. אני הייתי שוכב על הרצפה חלק מההרצאות.

קורס בין מכללתי ובין בית ספרי זה רעיון מצוין לדעתי .ראשית, הכרתי מכללות שלא ידעתי על קיומן. הכרתי לעמוק מכללות שכן ידעתי על קיומן, אך לא ידעתי לפני מי הן ומה הן באמת. זה חשוב לפגוש אוכלוסיות ממקומות שונים וסטודנטים ממכללות שונות.

קורס בסביבה רב-תרבותית - בדומה לקורס בין מכללתי- זה דבר חשוב ותורם לעין ערוך. המפגש עם אוכלוסייה אחרת גרמה לי להיפתח לאנשים החיים כה קרוב אלי ואם זאת בלי שידעתי עליהם מספיק עד היום.
בקורס הרגשתי שאנחנו כל כך דומים ברצונות שלנו ובמטרות, שקל למצוא שפה משותפת, לעבוד יחד ולתרום אחד לשני ממקום של נתינה ואיכפתיות.

הנושאים הנלמדים בקורס דרשו משמעת עצמית. צריך להעמיק בכל נושא בכדי ללמוד ולהבין אותו לעומק ואין מי שיאכיל אותך בכפית....


העבודה השיתופית בקורס התחלקה לשני חלקי:ם חלק אחד בהיילרן וחלק שני באתר הקבוצה בוויקי. כולנו לקחנו אחריות לביצוע המטלות ופעלנו יחד. הרעיון של עבודה שיתופית נפלא ויחד יכולנו ממש להתקרב אחד אל השני ולהרגיש שאנחנו צוות שפועל יחדיו.

המטלות היו מעניינות ומגוונות . למדתי הרבה על האינטרנט, על הוראה ועל מסירותם של המרצים.

תודה למרצים שנתנו את כל כולם למען הצלחת הקורס. תודה לחברי לקבוצה – אשמח לשמוע מכם תמיד. והרבה אהבה לכולם!

תגובה 1:

watted אמר/ה...

שלום
דעתך על הקורס והחומר הנלמד מעניינת, אני איתך ברוב מה שאמרת.
מאחל לך המון הצלחה