יום ראשון, 15 בפברואר 2009

המורכבות של תנועת האגן

מדהים איך אחרי שנים של התעסקות בתנועה, אני רק מגלה עד כמה ההבנה שלי בעבר הייתה חלקית. התובנות וההבנות כל הזמן הולכות ורבות, הולכות ומעמיקות. רק השבוע אני מרגיש שהבנתי לעומק את המורכבות של תנועת האגן בזמן הליכה.

עד היום, ידעתי שהרמת הירך מרימה צד אחד של האגן, ומסובבת אותו מעט לאחור. וידעתי, שבדריכה הוא מסתובב מעט קדימה וחוזר להיות מאוזן. אז זהו, שהוא לא חוזר להיות מאוזן: הצד שעלה למעלה, יורד למטה עם הרגל הדורכת.
זה לכאורה מובן מאליו, אך כאשר מנסים להבין את כל הכיוונים בהם האגן נע (הוא נע גם שמאלה וימינה - אני כרגע לא מתייחס לזה) , אז יש תנועות או עקרונות שנעלמים מהעין.
עד שברגע אחד -מבינים, יודעים, מפנימים.

וזה רק קצה חוט, כי לחבר את כל זה עם הבנה של התנועה המעגלית בירך, זה כבר אתגר חדש.

לאתר שלי : יציבה נכונה.

צור קשר עכשיו והזמן מפגש אישי לעבודה על בעיות יציבה.

אין תגובות: