יום ראשון, 19 ביוני 2011

מהי חירות

לא סיפרתי לכם -אבל לפני שבוע נולד לנו בן נוסף בשעה טובה!


אשתי ואני לא התכוננו לכך שזה יהיה עד כדי כך קשה, ומאז שחזרנו מבית היולדות לא נחנו כמעט ושנינו נמצאים במצב של תשישות שאצלי באה לידי ביטוי גם ברחמים עצמיים ובתחושה שאין לי אפשרות להירגע ולהנות לרגע.

אתמול, כשהתיישבתי לאכול,בעודי נותן לכל מחשבות הלחץ שלי לרוץ, פתאום נחתה עלי תובנה: הרי כרגע אני אוכל. זה הזמן הפנוי שלי. יש לי את החופש והחירות להינות מהאכול, להיות אך ורק עם האכילה ועם המנוחה ועם ההנאה.

לאחר מכן היו לי מספר דקות לצפות בטלוויזה. במקוטם להתבאס מכך שזה "לא מספיק לכלום" אני פשוט ישבתי והתמסרתי לצפייה. נהניתי ממנה ונחתי והייתי ברגע. זה נשמע לכם פשטני אך בתור הסערה הכי גדולה תמיד לדעת שיש רגעים של חירות שלא יוכלו לקחת מאיתנו לעולם - לעניות דעתי זו תובנה מהפכנית. אני מקווה שאנשיך לזכור את זה ולהנות מזה גם בזמן הסערות שעוד יגיעו.

אוהב אתכם!

אין תגובות: